Herosi i Ekspowiska Margonem Hej Wiem, e nudzi foi para, e spotykam raz w tygodniu kochank nocy -.- Z tego te powodu dzisiaj opisz wam walk ze Zym Przewodnikiem Nie trwaa zbyt dugo, bo mam ju 71lvl. Grupowaam si z Glatronixem i drzewem liw, ktry dosta loot. Akurat wracaam z Ograbar-dun, gdzie zaatwiaam cile tajn rzecz do questa. Dedam, bo nie chciao mi si i na piechtaka. Po 7 minutach dowiedziaam si, ze ysy jest w Andarum przy nienej Grocie. Czy to ju koniec Wszystko wisi na wosku Drzewa liw o. Sorvete Boj si e przewo zrobi z niego. . Co za napicie. Heros 64lvl, kontra Drzewko ze liwkami 61lvl. Dez wynik jest przesdzony. Choque nie Poniewa wczeniej podleczyam ca grup o 500hp, drzewo daje rad i wygrywa Loot: zwj do andarum (zwyky) dostaje drzewo liw Mietek ul (25lvl): Mietka znalazem ponad 20 razy, z tego 50 w Eder 50 w Ithan Najczstszy resp: - Ithan 35,9 - Ithan 14,51 - Zajazd u Makiny 2,13 - Eder 62,70 - Eder 51,38 - Eder 56,32 - Eder 5,29 - Karczma Umbara 25,3 - Werbin 25,11 Mroczny Patryk ( 35lvl): Patryka spotkaem ponad 10 raz z czego 3 razy w Wiosce Ghuli. 4 Orla Gra, 2 Mokrada, 1 Zniszczone Opactwo. Najczstszy resp: - Wioska Ghuli (Nie pamitam dokadnie kordw ale nad grobowcem) - Orla Gra 33,85 - Orla gra 2,61 - Mokrada 13,19 - Mokrada 34,36 - Mokrada 49,39 - Mokrada 33,32 - Zniszczone opactwo 53,28 - Zniszczone Opactwo 19,25 - Zniszczone Opactwo 31,55 - Dolina Rozbjnikw 29,57 Karmazynowy Mciciel (45lvl): Jego nie wiele razy biem, mia szczcie e si uchowa Najczstszy resp: - Cienisty Br 18,41 - Cienisty Br 46,14 - Cienisty Br 3,2 - Gry Zrbowe (42,5) - Gry Zrbowe (9,27) - - Zachodnie Rozdroa (20,58) - Zachodnie Rozdroa (41,6) - Zachodnie Rozdroa (17,30) - Zachodnie Rozdroa (56,10) Jego tylko raz biem bo szybko zleciao a 13 lvl. Ale mam informacj od przyjaci. Najczstszy resp: - Kamienica Wernaidy (11,6) - Dom Semiry piwnica (8,7), (9,7) - Dom Seridiusza piwnica (8,9) - Pusty dom (6,8) Zy Przewodnik (63lvl): ysola Esporo razy biem i 190 para Andarum Najczstszy resp: - Andarum Ilami (20,20) - Andarum (18,37) - Andarum (34,18) - Andarum (14,5) - Andarum (2,18) - Zburzona Twierdza ( 11,13) - Zburzona Twierdza (36,37) - Mroczny przesmyk (26,57) - Mroczny Przesmyk (56,27) - Mroczny Przesmyk (9,47) Piekielny Kociej (74lvl): Kostek, kostek pikne Hera z niego leciay 61514 Najczstszy: Labirynt Margorii (49,24) - Labirynt Margorii (35,15) - Labirynt Margorii (35,18) - Kopalnia Margorii (30,22) - Kopalnia Margorii (53,62) - Koplania Margorii (50, 12) - Kopalnia Margorii (52,40) - Kopalnia Margorii (27,37) Optany paladyn (85lvl): Mj ulubiony Heros, pikne chwile przeylimy razem Z 20 ubi byo 61514 Najczstszy resp: - Oglnie Cae Andarum - Magazyn wityni p.2 (50,35) - Magazyn wityni p.2 (19,20) - Magazyn wityni p.2 (32,56) - Magazyn wityni p.2 (26,19) - Zbrojo Wagner Andarum (15,26) - Krypta wityni Andarum (32,59) Zaczynaj si Herosi nieosigalni dla mnie ale w grupach biem. Najczstszy resp: - Zawiy br (49,34) - Gadzia Kotlina (3,16) - Gadzia Kotlina (10,63) - Gadzia Kotlina (86,60) - Bdny Szlak (10,24) - Bdny Szlak (8,27) ) - Zawiy Br (16,16) - Zawiy Br (Obok Zytfryda) - 3.00 - 6.00 - 7.00 - 8.00 - Ostatnio Dowiedzione - 9.00 - Ostatnio Dowiedzione - 18.00 - 20.30 - 23.30 Perski ksi (116lvl): Para ju informacj od kolegw. Najczstszy resp: - Przejcie zamarznitych koci (26,20) - Przejcie zamarznitych koci (47,56) - Lodowa Sala (29,25) - Krysztaowa grota p.4 (5,22) Baca bez owiec (123 lvl): Tylko raz Vá biem. Najczstszy resp: - Gralska Pieczara p1 (19,22) - Gralska Pieczara p2 (15,20) - Wyjcy Wwz (58,30) - Wyjcy Wwz (58,52) - Wyjcy Wwz (34,1) - Wyjcy Wwz (51 , 72) - Wyjcy Wwz (8,73) Obkany owca orkw (144lvl): Te tylko 1 go biem. Najczstszy resp: - Kwieciste Przejcie (18,14) - Kwieciste Przejcie (15,30) - Kwieciste Przejcie (26,19) - Kwieciste Przejcie (17,13) (Bardzo czsto si w Kwiecistym respi) - Kwieciste Przejcie (97,5 ) - Zudny Trakt (56,17) - Zudny Trakt (8,59) - Osada Czerwonych Orkw (20,23) - Osada Czerwonych Orkw (14,25). Eu tenho um bom trabalho, jak nabij wyej lvl dam wicej. W nastpnym poscie expowiska. Expowiska w przedziale 1-105 1. 1-10 2. Krliki, wierszcze, szerszenie, lisy, uki. 3. Jest to wioska startowa, wic po stworzeniu postaci znajdujemy e na mapce ktra nas interesuje. 4. Pierwsze expowisko z ktrym mamy styczno, bez rewelacji. Uleczamy si miskami z krliczkw, bd w magicznej studnii. 5. Nie moemy zdoby niczego ciekawego, z tych potworkw wypadaj jedynie neutralne czci ich cia. 1. 10-15 2. Wilki szare, wilki czarne 3. Torneg - gt Stare ruiny 4. Mapka o nazwie Stare ruiny. Znajduj si tu wilki, zarwno w grupach jak i pojedyncze osobniki. 5. Z wilkw lec skry, pazury, ky, ktre moemy sprzeda za niewielkie iloci zota w miastach. Na mapce moe pojawi si heros - Mroczny Patryk 1. 15-18 2. Wilki czarne, niedwiedzie, potworki jaskiniowe 3. Ithan-gt Zniszczone opactwo 4. Zniszczone opactwo, para mapka na ktrej znajduje e kilkanacie mocnych potworkw jaskinia. S tutaj czarne niedwiedzie w grupach, silne grupy czarnych wilkw, oraz jaskinia z potworami jaskiniowymi. 5. Na mapce moe pojawi si heros - Mroczny Patryk. Jest te jaskinia z elit Paladyskim Apostat. 1. 18-25 2. Demony (21-25 poziom) 3. Eder - gt Siedziba maga 4. Siedziba maga jest miejscem, gdzie jest mnstwo demonw. Maj um de 21 po 25 poziom dowiadczenia. Nie wystpuj w grupach 5. Z demonw lec zniszczone ksigi, ktre moemy sprzedawa u handlarzy. Znajduje si tam rwnie elita, Cerber. 1. 25-33 2. Zulusy, Mulusy (25-34 poziom) 3. Karka-han - gt Prastara puszcza - gt Tygrysia granica - gte Osada Zulusw, lub Torneg - gt Lena przecz - gt Kryjwka dzikich kotw - gt Tygrysia polana - Gt Osada Mulusw 4. Osady tych staroytnych plemion, s wietnym expowiskiem, ktre ukazuje problemy na expie w Margonem - cige dedanie, oraz nieustajca walka o exp. 5. Z Zulusw i Mulusw moemy zdoby ekwipunek, zarwno zwyky jak i unikatowy. Dostpny jest te heroiczny hem. Elity: Nuna Furla, Nuna Gula. 1. 33-42 2. Orki (41-46 poziom) 3. Ithan - gt Zniszczone opactwo - gt Zburzona twierdza - gt Nawiedzony jar 4. Orki znajduj si na caych mapkach, wcznie z jaskiniami. Magom polecam uywa na nich gromu, gdy wystarcz 2 tury na zabicie osobnika, podczas gdy em zdy zrobi tylko krok. 5. Z orkw lec zwyke przedmioty, oraz jeden unikat. Mona spotka tu herosa, Zego Przewodnika, oração elite, Krogora i Throwara. 1. 42-45 2. Harpie, we, ory, niene tygrysy (47-57) 3. Ithan - gt Zniszczone opactwo - gt Zburzona twierdza - gt Nawiedzony jar - gt Mroczny przesmyk - gt Zapomniany Szlak 4. Potworki z ktrymi dobrze radzimy Sobie gromem, tak jak z orkami. 5. Brak ciekawych lotw, jedynie pojawia si tu heros, Zy Przewodnik. 1. 45-53 2. Pszczoy (48-57) 3. Mythar - gt Zowrogie bagna - gt Las dziww-gt Liciaste rozstaje - gt Sosnowe odludzie (jaskinie) 4. Pierwszy exp, w ktrym pojawiaj e przeciwnicy w licznych grupach. Umiejtno jak musimy posiada, para ciana ognia. Zaoszczdzimy na miksturach, poniewa leczymy si plastrami miodu 5. Plastry miodu, ktre zastpuj nam mikstury. Pojawia si elita, Pszczoa krlwka, z ktrej moemy zdoby Própolis - unikatowy em gesso. 1. 53-58 2. Koboldy (53-56) 3. Nithal - gt Podgrodzie Nithal - gt Nizina wieniakw - gt Lazurowa grota 4. Trudne expowisko, ze wzgldu na ilo osobnikw w grupie. Mag bez ciany ognia, nie ma tu czego szuka. Grupy po 2,3 a nawet po 6 osobnikw. 5. Dostpne s mikstury, ktre pomog nam zaoszczdzi troch na miksturach. Dostpny jest unikatowy sztylet, z elity, Kobolda noownika. 1. 58-64 2. Wermonty 3. Mythar - gt Zowrogie bagna - gt Las dziww - gt Licanste rozstaje - gt Sosnowe odludzie (jaskinie) 4. Potworki w grupach, po 2-3 osobniki. Nie powinny nam sprawia problemu. 5. Moemy zdoby unikatow zbroj, oraz kilka zwykych itemkw. 1. 65-73 2. Demlisze (6Cool 3.Mythar - gt Zowrogie bagna - gt Las dziww - gt Liciaste rozstaje - gt Sosnowe odludzie (jaskinie) 4. Potworki, ktre sw dosy sporych grupach, magowie. Bardzo szybko i dobrze leci tutaj Dowiadczenie, nie zapominajmy o cianie ognia 5. Moemy zdoby unikatowy orb na maga, jak i worki ze zotem. 1. 74-83 2. Minotaury (78-84) 3. Nithal - gt Podgrodzie Nithal - gt Nizina wieniakw - gt Pieczara czaszek - gt Labirynt wykltych 4. Minotaury, para kolejny przykad potworw w grupie. S osobniki pojedycze, w grupach po 2,3 a nawet 4. 76-77 poziom wbijamy na pojedynczych oraz na grupkach 2-3, um potem ruszamy na poziom 2, Gdzie s potworki po 4 osobniki w grupach 5. Duo, duo, duo zwykych lotw, wartociowych, na ktrych moemy si wzbogaci. Znajduje si tu rwnie elita, Berog Astron, ktry posiada 2 unikaty i 2 przedmioty heroiczne. 1. 83-88 2. Mnisi (86-8Cool 3. Andarum - gt Skay mronych pieww - gt Erem Czarnego Soca 4. Minisi z Andarum, w wersji extra. S tu due grp, na ktrych wietnie leci exp. 5. Zarobek jest dobry, lepszy ni na minotaurach. Dlaczego Lec zwoje do Andarum, ksiki, unikatowe kaptury. W drodze moemy spotka 2 herosw, Zego Przewodnika oraz Optanego paladyna 1. 88-95 2. Impy (88-99) 3. Mythar - gt Zowrogie bagna - gt Las dziww-gt Liciaste rozstaje - gt Sosnowe odludzie (jaskinie) 4. Podziemne Expowisko, na ktrym jest nie lada ciko. Magowie ze ciank nie powinni mie problemu, jednak przypadki chodz po ludziach. 5. Elita, Imp demon ognia, oddaje nam mas unikatw oraz 2 przedmioty heroiczne, w tym naszyjnik dla magw. Poza tym, ze zwykych impt lotaj worki ze zotem, jak i unikaty. 1. 95-105 2. Wochacze (100-105) 3. Andarum - gt Skay mronych pieww - gt Lodowa wyrwa 4. Ciko, ciko, jeszcze raz ciko, dla tych, ktrzy nie s fanami ciany ognia. Bez tego, ani rusz. Grupki po 3-4-5 osobnikw, spokojnie por nam dali bez niej rad. 5. Zarobku nie ma, lec jedynie skry, ktre s mao warte. Po drodze moemy spotka herosa, Optanego Paladyna. 1. 100105 - 108109110 2. Piraci (103-112) 3. Tuzmer - gt Port Tuzmer - gt Latarniane wybrzee - gt Korsarska Grota, Ukryta Grota Morskich Diabw 4. Piraci s expowiskiem zastpczym dla graczy, ktrym nudzi si wbijanie poziomu na wochaczach. Mona tu expi od 100 poziomu, ale rwnie moemy si tu zaaklimatyzowa po osigniciu 105 poziomu, eu wbija do 110. 5. Na expowisku mona zdoby wiele przedmiotw, ktre mona sprzeda u Tunii. Wietny zarobek. Wystpuje tu rwnie elita, Henry Kaprawe Oko. Moemy z niego zdoby 3 przedmioty heroiczne, w tym 2 na maga 1. 109-116 2. Mumie (113-117) 3. Tuzmer - gt Port Tuzmer - gt Wioska rybacka - gt Ciche rumowiska, Oaza siedmiu wichrw 4. Mumie s na Og expowiskiem dla graczy, ktrzy pragn czego zarobi. Tutaj rezygnujemy ju ze ciany ognia, koncentrujemy si na kuli. 5. Zarobek jest wietny, chyba najlepszy jak dotd. Z mumii leci caa masa heroikw, w tym wiele na maga. Przedmioty heroiczne dostpne s z elit, Zabalsamowany wyznawca seta, Chodzce trucho, Antyczny wojownik. 1. 116-123 2. Skorpiony, Ifryty (118-125) 3. Tuzmer - gt Port Tuzmer (tu pyniemy statkiem) - gt Magradit 4. Skorpiony i Ifryty para potwory, ktre wystpuj w zasadniczo maych grupach, po dwa osobniki. Oczywicie zdarzy si grupa 3 osobnikw, ale para rzadko. 5. Zarobku nie ma, ewentualnie pozostaje tu bicie jednej elity, Marida. Pojawia si on w dwch miejscach na Magradit - gra ognia. 1. 123-128 2. Przeklte szkielety 3. Tuzmer - gt Port Tuzmer (tu musimy pyn statkiem) - gt Wyspa wrakw 4. Dobre expowisko, grupy po 3-4 osobniki. Moemy zosta przy kuli ognia, bd zmieni magi na zimno. 5. Zarobek jest w miar dobry, z potworkw czsto lec unikatowe czci uzbrojenia, jak i masa zwykych przedmiotw. Wystpuj tu elity, z ktrych dostpne jest kilka heroikw. 1. 128-136 2. Ognie, golemy (123-142) 3. Mythar - Zowrogie bagna - gt Las dziww - gt Liciaste rozstaje - gt Sosnowe odludzie (jaskinie) - gt Kunia Wonduriela 4. Niech era nie zmyl do mae poziomy potworkw . W kuni wystpuj ogromne grupy, po kilka osobnikw, dziki czemu moemy dosta nawet 80-100k za du grup 5. Zarobku jako tako nie ma, mona zarabia na teleportach, ktre lec z Kamiennych golemw. O zdobycia jest jeden przedmiot heroiczny, dostpny z elity, Golem wadca lawy. 1. 136-141 2. Wyspa CaneumBersekerzy 3. Tuzmer - gt Port Tuzmer (tu pyniemy statkiem) - gt Caneum Eder - gt Fort Eder - gt Mokrada - gt Dolina rozbjnikw - gt Wioska Ghuli - gt Opuszczona twierdza mapki dalej 4. Tu mamy Wyboru dwa expowiska, z czego ja polecam expi na Caneum. Moemy zarobi tam, poniewa jest kilka elit, ktre daj nam przedmioty heroiczne, nawet na nasz profesj 5. Jak opisaem wyej, Caneum jest lepszym zarobkiem, z berkw lec tylko zwyke przedmioty. 1. 140142 - 146 2. Gobliny 3. Kwieciste przejcie - gt Zudny Trakt - gt Orcza wyyna - gt Lokum zych goblinw 4. Devido grupki goblinw, mona na nich spokojnie wbija poziom. 5. Zarobek jak na innych expowiskach, czyli to co zwykego nam wypadnie, moemy sprzeda u Tuni. Lec unikaty, rwnie moemy je zaoy. 1. 146-150 2. Pradawne orkiCzarownice 3. Kwieciste przejcie - gt Zudny Trakt - gt Orcza wyyna - gt Osada czerwonych orkw - gt Siedziba rady orkw - gt Nawiedzone Kazamaty Tristam 4. Mamy do wyboru dwa expowiska. Jeeli na jednym jest zajte, migamy na drugie, moemy tak wkoo. 5. Zarobek jak na goblinach, duo zwykych oraz masa unikatw. Bonusem na tych expowiskach jest moliwo spotkania herosw. W okolicach Tristam, jest para Czarujca Atalia, a w Kazamatach - Obkany owca orkw. 1. 150-163 2. Rogogowi (163-172) 3. Tuzmer - gt Port Tuzmer (tu musimy popyn statkiem) - gte Wyspa Ingotia 4. Rogogowi para expowisko na dusz met. Nie koczy si tak szybko jak poprzednie. S tu minotaury, ktre wystpuj po 2-3 osobniki. 5. Zarobek ze zwykych przedmiotw, dodatkowo elity udostpniaj nam kilka heroikw, w tym na nasz posta. 1. 163-175 2. Pradawne orki, Czarna gwardia (165-174) 3. Najlepiej dosta si tu poprzez uycie teleportu do Nawiedzonych komnat. Pieszo, dochodzimy przez Kazamaty. 4. Miy i przyjemny exp, pojawiaj, se você tiver um bom trabalho em bom estado. Warto uodporni si tu na zimno, poniewa magowie (kitchch tu duo) wal z tego ywiou. 5. Duy, ogromny zarobek, ze zwykych przedmiotw, um heróico de przedmioty de trafia e nawet, ktre lec w Komnacie Czarnej Pery. Sporo zota mona zarobi na zwojach, ktre lec z magw. Pojawiaj si tu 4 elity II. 1. 175-180 2. Furbole 3. Torneg-gtZapomniany Las 4. Dziki mapce z tytanem, dostpna jest nowa mapka, ktra umoliwia dobre zdobywanie dowiadczenia. Due grupki potworkw, dobry exp. 5. Zarobek jak nigdzie indziej - ze wszystkich osobnikw moemy zdoby przedmioty heroiczne, nawet na swoj profesj Pojawia si tu elita II, Czempion Furboli, oraz tytan, owczyni Wspomnie. 1. 180-188 2. Mywiory (188-194) 3. Nithal-gtIzba chorych pd.-gtIzba chorych pd. - Piwnica p.1-gtIzba - piwniczne przejcie-gtKanay Nithal-gtSzlamowe kanay 4. Exp. Przez wielu uznawany za najnudniejszy i najtrudniejszy. Mudne expienie na myszkach. Zarobek jest ze zwykych przedmiotw. Respi si tu elite II, Mysiur mysiowirowy krl. 1. 188-205 2. Hereditariedade 3.Nithal-gtIzba chorych pd.-gtIzba chorych pd. - Piwnica p.1-gtIzba chorych - piwniczne przejcie-gtKanay Nithal-gtSzlamowe kanay-gtPrzedsionek kultu - gt dalsze mapki. 4. Upragniona przez wszystkich - sekta. Nie ma tuggnych grup, ale potworkw jest wystarczajco duo. 5. Zarobek ogromny, bo za cay plecak quotmieciquot mona uzbiera kilka milionw zota, sprzedajc je u Tuni. Elit II jest tu a 6, wic te mona na nich sta. Pojawia si heros, Demonis Pan Nicoci. Mona te odwiedza tytana, Przyzywacza demonw. 1. 205-211 2. Pajki 3. Torneg-gtZapomniany Las-gtRozlega rwnina-gtPajczy las-gtArachnitopia-gtp1-gtp2-gtp3-gtp4-gtp5 4. Pajki, s raczej mudnym expowiskiem, jednak rwnie jest ich pod dostatkiem. Osobicie tam nie expiem. Osobicie do 209 wolaem pomczy sekt, potem od razu maddoki. 5. Zarobek jest saby, mona jedynie sprzedawa quotczciquot pajkw dla graczy, ktrzy wykonuj questy dzienne. Zarobi mona otwierajc pajczyny. Na ostatnim poziomie, znajduje si elita II, Arachniregina Colosseus, oraz Rycerz z za maym mieczem. 1. 211-225 2. Maddoki Krokodyle 3. Kwieciste przejcie - gt Guchy Las-gt Zwodzce kaskady dalsze mapki. 4. Na pocztku exp na maddokach moe por trudny, wic 217 staramy si wbi tylko na Kaskadach. Bijemy aligatory i pojedycze maddoki. Pniej przerzucamy si na Jaszczurze Korytarze, ktre s w Skrytym Azylu. 5. Mona sprzedawa skry aligatorw, um nawet z maddokw lec unikaty. Na caym obszarze Maddokw, pojawia si heros, Tepeyotll. Jest te elita II, Mocny Maddoks. 1. 225 - 250 2. Mahopetki 3. Mythar - gt Gadzia kotlina - gt Dolina chmur - gt Ciasny Przeaz p.1 sala 1 - gt sala 2 - gt Dolina chmur - gt Niecka Xiuh Atl - gt Altepetl Mahoptekan - gt Mictlan p. 1 - gt p.2-gt p.3 - gt p.4 - gt p.5 - gt p.6 - gt p.7-gt p.8 4. W kocu. Ostatnie expowisko w Margonem, najtrudniejsze, jak i najdusze. Altepetl zostawiamy na potem, um 243 poziom wbijamy na Dolinie Chmur i Niecce. Po osigniciu 240, przerzucamy si na Altepetl. 5. Zarobek ze zwykych przedmiotw, jak z unikatw. W Altepetl mona zdoby kilka przedmiotw heroicznych. Na mapkach pojawia si heros, Tepeyotll. S te dwie elity II, Quetzalcoatl oraz Cuaitl Citlalin 1-7lvl Wioski Startowe 7-10lvl Gaunty i Pezacze (groty w Wioskach startowych) Zjawy (Zamek w Starych Ruinach) Lisy (Wioski startowe) uki (Wioski startowe) mije Zygzakowate (Niedwiedzi Uskok) Jelenie (Uroczysko) Niedwiadki (Niedwiedzi Uskok) 10-15lvl Niedwiedzie (Niedwiedzi Uskok) Wilki (Stare Ruiny, Zniszczone Opactwo) Nieumarli (Zamek w Starych Ruinach) Pancerniki (Przejcie Myliwych, Niedwiedzi Uskok) Modo Gaunty (Podmoka Grota) 16-20lvl Nieumarli (Zamek w Starych Ruinach) Magmowe Skorpiony (Piekielna Grota w Przeczy Dwch Koron) Gacki Szare (Jaskinia w Dolinie Rozbjnikw) Tygrysy, Pumy (Kryjwka Dzikich Kotw) Mrwki, Niedwiedzie (Leny Brd) Czerwone pajki, Gacki, Pancerniki (Kopalnia Dogoran w Ithan ) Niedwiedzie, Wilki (Dziewicza Knieja) Bazyliszki (Zachodnie Rozdroa, Gry Zrbowe) Jee, Bobry, ubry (Prastara Puszcza) Pajki (Piwnica Sir Galiena w Ithan) Niedwiedzie, Wilki (Mistyczny Br) 21-26lvl Gacki Szare (Jaskinia w Dolinie Rozbjnikw ) Zulusy (Tygrysia Granica, Osada Zulusw) Mulusy (Tygrysia Polana, Osada Mulusw) Demony (Siedziba Maga w Eder) Mrwki (Leny Brd) Gobliny (Las Goblinw, Morowe Przejcie, Podmoka Dolina) Lwy, Lwice, Jee, ubry, Bobry, Pumy Tygrysy (Prastara Puszcza, Tygrysia Granica, Osada Zulusw) Tchnienie Ognia, Ogniste Podmuchy, Karminowe Skorpiony (Piekielna Sala Ognia) 27-30lvl Gobliny (Las Goblinw, Morowe Przejcie, Podmoka Dolina) Ghule (Wioska Ghuli) Zulusy (Tygrysia Granica, Osada Zuliry (Warrenz Wyyya), Zanyu (Warren, Wyoming) Zanky (Fort Eder) wie (Las Dziww, Soneczna Wyyna) Mulusy (Tygrysia Polana, Osada Mulusw) Skunksy Alieri (Sosnowe Odludzie) Bandyci (Pagrki upiecw) Wilki (Warczce Osuwiska) 30-40lvl Orkowie (Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza) Ghule (Wioska Ghuli) Zbjcy (Stary Kupiecki Trakt) Zbiry (Pagrki upiecw) Warany (Soneczna Wyyna, Las Dziww, Cienisty Br) wie (Las Dziww, Soneczna Wyyna, Cienisty Br) Tolloki (Cienisty Br ) Grzechotniki oraz Kobry (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak) Wilcze Plemi (Kanion Stracecw) Gnomy, Aligatory, Krokodyle (Zowrogie Bagna) Puffy (Pieczara Niepogody) 40-45lvl MagiczneSrebrnePurpurowe Bazyliszki (Pieczara Szalecw w Kanionie Stracecw, Barwna Jaskinia w Cienistym Borze) Wilcze Plemi (Warczce Osuwiska) Kornidy (oba szyby kopalni) Orkowie ( Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza) Gnomy, Aligatory, Krokodyle (Zowrogie Bagna) Grzechotniki, Kobry (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak) osie (Gra Gawronich pir) 46-53lvl Pszczoy (Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4, Jaskinia Flamdowa ) Koboldy (Lazurytowa Grota) Onyksowe Skorpiony (Pieczara Niepogody p.5) Poktniki (Podziemne Rozpadliny p.3) Harpie (Mroczny Przesmyk) Ory, niene Tygrysy (Zapomniany Szlak) Olbrzymy (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku) Galarety (Mokra Grota w Zapomnianym Szlaku) Kozice (Baszta Wilczych Kw) 54-60lvl Wermonty (Rachminowa Jaskinia p.3, p.4 i p.4 przepacie) Koboldy (Lazurytowa Grota) Gnolle, Odyce, Lochy (Wioska Gnolli, Radosna Polana) Poktniki (Podziemne Rozpadliny p .3, p.5, Rachmin Owa Jaskinia p.7 - Bezdenna Gbia) Olbrzymy (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku, Sala Wejciowa do Zdradzieckiego Przejcia) Galarety (Mokra Jaskinia w Zapomnianym Szlaku) Darhouny (Zdradzieckie Przejcie) Lazurowe Tygrysy (Andarum Ilami, Skay Mronych pieww) Pszczoy (Grota Gathol P.4, Grota Furmurk p.4) Kozice (Baszta Wilczych Kw) Poktniki (Podziemnie Rozpadliny) 60-70lvl Wermonty (Rachminowa Jaskinia p.3, p.4 i p.4 przepacie) Stranicy Andarum, Tygrysy niene (Cmentarzysko Szerpw) Demlisze (Kopalnia Thudl Ultok p.4) Lochy, Odyce, Warchlaki, We, Niedwiedzie (Nizina Wieniakw, Gociniec Bardw, Liciaste Rozstaje) Darhouny (Zdradzieckie Przejcie) Mnisi (witynia Andarum, Podziemia wityni) Przeroczyste i Psowe Galarety (Grota Lurmurk p. 4) Wieczornice, Lesze, Poudnice (Ksiycowe Wzniesienie) Jaskiniowe Tolloki (Gliniana Pieczara) Lazurowe Tygrysy, Stranicy Andarum (Andarum Ilami, Skay Mronych pieww, Cmentarzysko Czerpw) Rosomaki (Szumica Gstwina, Nizina Wieniakw) Bdne ogniki, Bkitne pomienie (Bagn Um Chojrakw) 70-80lvl Minotaury (Labirynt Wykltych w Nizinie Wieniakw) Mrwki (Szumica Gstwina) Mnisi (witynia Andarum, Podziemia wityni Andarum, Biblioteka Andarum) Krasnoludy (Labirynt Margorii, Kopalnia Margorii, Margoria Sala Krlewska) Magazynierzy (Magazyn Andarum p.1 P2, Zbrojownia Andarum) Wieczornice, Lesze, Poudnice (Ksiycowe Wzniesienie, Trupia Przecz) Rosomaki (Szumica Gstwina, Nizina Wieniakw) Nieumarli Mnisi (Erem Czarnego Soca) Alghule (Skalne Cmentarzysko na Paskowyu Arpan) Ogniki (Bagna Chojrakw) 80- 90lvl Impy (Podziemne Rozpadliny p4, p5, Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Gra Romtyn p5, Chodnik Mriding p6) Nieumarli Mnisi (Erem Czarnego Soca) Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti) Alghule ( Skalne Cmentarzysko na Paskowyu Arpan) Szkielety (Paskowy Arpan, Sucha Dolina) Nós Kopalniane, Hydry (Szyb Solny za Mythar) Bandyci (Kwieciste Przejcie i okolice) Ory (Zudny Trakt) Maczugorcy (Kopalnia tego Kruszcu, Grota Samotnych Dusz) Mnisi (Biblioteka Andarum) Nieumarli mnisi (Krypta wityni Andarum) Kaamarnice, Omiornice (Latarniane Wybrzee, Archipelag Bremus An) 90-100lvl Impy (Podziemne Rozpadliny p4, p5, Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Gra Romtyn p5, Chodnik Mriding p6) Niedwiedzioaki, Wochacze (Firnowa Grota, Lodowa Wyrwa) Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti) Szkielety, Hieny (Dolina Pustynnych Krgw, Sucha Dolina, Paskowy Arpan) Piraci (Korsarska Grota, Ukryta Grota Morskich Diabw) Centaury (Okolice Mythar) 100-107lvl Piraci (Korsarska Grota, Ukryta Grota Morskich Diabw) Niedwiedzioaki, Wochacze (Firnowa Grota, Lodowa Wyrwa) Trujce i Lodowe Mykonidy, Lodowe i Purpurowe Wochacze (Firnowa Grota, Niena Grota) Hydry, Barimnogi, Zurlorogi (Smocze Gry, Smocza Jaskinia) Sypkie stworki (Piachy Zniewolonych) 107-116lvl Mumie, Skarabeusze, Antyczni Wojownicy, Diny (Ciche Rumowiska, Dolina Suchych ez, Oaza Siedmiu Wichrw) Ognie, Ary (Kunia Worundriela p.7 sala 123) Kozice, Grale ( Wyjcy Wwz, Babi Wzgrek) Nimfy, Golemy (Krysztaowa Sala Smutku) Skorpiony (Magradit) 116-120lvl Mumie (Ciche Rumowiska, Oaza Siedmiu Wichrw) Skorpiony (Magradit) Czerwoni Orkowie (Orcza Wyyna, Osada Czerwonych Orkw) Kraby (Rem) Arcymnisi (Piekielne Czelucie) 120-130lvl Szkielety (Wyspa Wrakw) Ognie, ary, Golemy (Kunia Worundriela p.7 sala 3) Molochy (Grota Heretykw) Skorpiony, Ifryty (Magradit) Czerwoni Orkowie (Osada Czerwonych Orkw) 130-140lvl Berserkerzy (Zaginiona Dolina, Opuszczona Twierdza, Szuwarowe Trzsawisko, Grobowiec Przodkw, Czarcie Oparzeliska) Golemy (Kunia Worundriela p.7 sala 4) Szkielety (Wyspa Wrakw) 140-150lvl Golemy (Caneum) Praorkowie (Nawiedzone Kazamaty) Duchy (Ruiny Tass Zhil) Berserkerzy (Zaginiona Dolina, Opuszczona Twierdza, Szuwarowe Trzsawisko, Grobowiec Przodkw, Czarcie Oparzeliska) Ze Gobliny (Lokum Goblinw, Lokum Zych Goblinw) Czarownice i Duchy (Tristam, Sabatowe Gry, Upiorna Droga) Waki, Krwiopijne Roliny (Jezioro Waek, Pachncy Gszcz) 150-160lvl Rogogowi ( Wyspa I Ngotia) Ze Gobliny (Lokum Goblinw, Lokum Zych Goblinw) Duchy (Ruiny Tass Zhil) Ogry (Tunel pod ska, Ogrza kawerna) Waki, Krwiopijne Roliny (Jezioro Waek, Pachncy Gszcz) 160-170lvl Rogogowi (Wyspa Ingotia) Furbole (Zapomniany Las ) Duchy Pradawnych Orkw, Pradawni Orkowie (Nawiedzone Komnaty) Driady (Gvar Hamryd, Rozlewisko Kai) 170-180lvl Duchy Pradawnych Orkw, Pradawni Orkowie (Nawiedzone Komnaty) Gwardzici (Komnata Czarnej Pery) Furbole (Zapomniany Las) 180-190lvl Myszwiry (Kanay Nithal Szlamowe Kanay) Draki (Przysiek Valmirw, Szczerba Samobjcw) Patrycjusze (Krypty Bezsennych) 190-205lvl Sekta (Przedsionek Kultu, Sala Rozdzierania itd.) 205-215lvl Pajki (Rozlega Rwnina, Pajczy Las, Arachnitopia) Maddoki, Krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzce Kaskady, Mglisty Las, Zota Dbrowa) 215-225lvl Maddoki, Krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzce Kaskady, Mglisty Las, Zota Dbrowa) 225-230lvl Nokturni (Oztolt Tzacua) Maddoki, Krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzce Kaskady, Mglisty Las, Zota Dbrowa) 230-240lvl Noktur Ni, Bolity, Jeozwierze, Kapani (Niecka Xiuh Atl, Dolina Chmur) 240-265 Dzikusy, Mahopteki, (Mictlan p.1-p.8, Altepetl Mahoptekan) 1-7lvl Wioski Startowe 7-10lvl Gaunty i Pezacze (groty w Wioskach Startiewych) Zjawy (Zamek w Starych Ruinach) Lisy (Wioski startowe) uki (Wioski startowe) mije Zygzakowate (Niedwiedzi Uskok) Jelenie (Uroczysko) Niedwiadki (Niedwiedzi Uskok) 10-15lvl Niedwiedzie (Niedwiedzi Uskok) Wilki (Stare Ruiny, Zniszczone Opactwo) Nieumarli (Zamek w Starych Ruinach) Pancerniki (Przejcie Myliwych, Niedwiedzi Uskok) Modo Gaunty (Podmoka Grota) 16-20lvl Nieumarli (Zamek w Starych Ruinach) Magmowe Skorpiony (Piekielna Grota w Przeczy Dwch Koron) Gacki Szare (Jaskinia w Dolinie Rozbjnikw) Tygrysy Pumy (Kryjwka Dzikich Kotw) Mrwki, Niedwiedzie (Leny Brd) Czerwone pajki, Gacki, Pancerniki (Kopalnia Dogoran w Ithan) Niedwiedzie, Wilki (Dziewicza Knieja) Bazyliszki (Zachodnie Rozdroa, Gry Zrbowe) Jee, Bobry, Ubry (Prastara Puszcza) Pajki (Piwnica Sir Galiena w Ithan) Niedwiedzie , Wilki (Mistyczny Br) 21-26lvl Gacki Szare (Jaskinia w Dolinie Rozbjnikw) Zulusy (Tygrysia Granica, Osada Zulusw) Mulusy (Tygrysia Polana, Osada Mulusw) Demony (Siedziba Maga w Eder) Mrwki (Leny Brd) Gobliny (Las Goblinw, Morowe Przejcie, Podmoka Dolina) Lwy, Lwice, Jee, ubry, Bobry, Pumy, Tygrysy (Prastara Puszcza, Tygrysia Granica, Osada Zulusw) Tchnienie Ognia, Ogniste Podmuchy, Karminowe Skorpiony (Piekielna Sala Ognia) 27-30lvl Gobliny (Las Goblinw, Morowe Przejcie, Podmoka Dolina) Ghule (Wioska Ghuli) Zulusy (Tygrysia Granica, Osada Zulusw) Warany (Soneczna Wyyna, Las Dziww) Zbiry (Fort Eder) wie (Las Dziww, Soneczna Wyyna) Mulusy (Tygrysia Polana, Osada Mulusw) Skunksy Alieri (Sosnowe Odludzie) Bandyci (Pagrki upiecw) Wilki (Warczce Osuwiska) 30-40lvl Orkowie (Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza) Ghule (Wioska Ghuli) Zbjcy (Stary Kupiecki Trakt) Zbiry (Pagrki upiecw) Warany (Soneczna Wyyna, Las Dziww, Cienisty Br) wie (Las Dziww, Soneczna Wyyna, Cienisty Br) Tolloki (Cienisty Br) Grzechotniki oraz Kobry (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak) Wilcze Plemi (Kanion Stracecw) Gnomy, Aligatory, Krokodyle (Zowrogie Bagna) Puffy (Pieczara Niepogody) 40-45lvl MagiczneSrebrnePurpurowe Bazyliszki (Pieczara Szalecw w Kanionie Stracecw, Barwna Jaskinia w Cienistym Borze) Wilcze Plemi (Warczce Osuwiska) Kornidy (oba szyby kopalni) Orkowie (Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza) Gnomy, Aligatory, Krokodyle (Zowrogie Bagna) Grzechotniki, Kobry (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak) osie (Gra Gawronich pir) 46-53lvl Pszczoy (Grota Gathol P.4, Grota Furmurk p.4, Jaskinia Flamdowa) Koboldy (Lazurytowa Grota) Onyksowe Skorpiony (Pieczara Niepogody p.5) Poktniki (Podziemne Rozpadliny p.3) Harpie (Mroczny Przesmyk) Ory, niene Tygrysy (Zapomniany Szlak) Olbrzymy ( Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku) Galarety (Mokra Grota w Zapomnianym Szlaku) Kozice (Baszta Wilczych Kw) 54-60lvl Wermonty (Rachminowa Jaskinia p.3, p.4 i p.4 przepacie) Koboldy (Lazurytowa Grota) Gnolle, Odyce, Lochy (Wios Ka Gnolli, Radosna Polana) Poktniki (Podziemne Rozpadliny p.3, p.5, Rachminowa Jaskinia p.7 - Bezdenna Gbia) Olbrzymy (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku, Sala Wejciowa do Zdradzieckiego Przejcia) Galarety (Mokra Jaskinia w Zapomnianym Szlaku) Darhouny (Zdradzieckie Przejcie) Lazurowe Tygrysy (Andarum Ilami, Skay Mronych pieww) Pszczoy (Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4) Kozice (Baszta Wilczych Kw) Poktniki (Podziemnie Rozpadliny) 60-70lvl Wermonty (Rachminowa Jaskinia p.3, P.4 i p.4 przepacie) Stranicy Andarum, Tygrysy niene (Cmentarzysko Szerpw) Demlisze (Kopalnia Thudl Ultok p.4) Lochy, Odyce, Warchlaki, We, Niedwiedzie (Nizina Wieniakw, Gociniec Bardw, Liciaste Rozstaje) Darhouny (Zdradzieckie Przejcie ) Mnisi (witynia Andarum, Podziemia wityni) Przeroczyste i Psowe Galarety (Grota Lurmurk p.4) Wieczornice, Lesze, Poudnice (Ksiycowe Wzniesienie) Jaskiniowe Tolloki (Gliniana Pieczara) Lazurowe Tygrysy, Stranicy Andarum (Andarum Ilami, Skay Mronych pieww, Cmentarzysko Czerpw ) Ros Omaki (Szumica Gstwina, Nizina Wieniakw) Bdne ogniki, Bkitne pomienie (Bagna Chojrakw) 70-80lvl Minotaury (Labirynt Wykltych w Nizinie Wieniakw) Mrwki (Szumica Gstwina) Mnisi (witynia Andarum, Podziemia wityni Andarum, Biblioteka Andarum) Krasnoludy (Labirynt Margorii, Kopalnia Margorii, Margoria Sala Krlewska) Magazynierzy (Magazyn Andarum p.1, p.2, Zbrojownia Andarum) Wieczornice, Lesze, Poudnice (Ksiycowe Wzniesienie, Trupia Przecz) Rosomaki (Szumica Gstwina, Nizina Wieniakw) Nieumarli Mnisi (Erem Czarnego Soca) Alghule (Skalne Cmentarzysko na Paskowyu Arpan) Ogniki (Bagna Chojrakw) 80-90lvl Impy (Podziemne Rozpadliny p4, p5, Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Gra Romtyn p5, Chodnik Mriding p6) Nieumarli Mnisi ( Erem Czarnego Soca) Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti) Alghule (Skalne Cmentarzysko na Paskowyu Arpan) Szkielety (Paskowy Arpan, Sucha Dolina) Nós Kopalniane, Hydry (Szyb Solny za Mythar) Bandyci (Kwieciste Przejcie i okolice) Ory (Z Udny Trakt) Maczugorcy (Kopalnia tego Kruszcu, Grota Samotnych Dusz) Mnisi (Biblioteka Andarum) Nieumarli mnisi (Krypta wityni Andarum) Kaamarnice, Omiornice (Latarniane Wybrzee, Archipelag Bremus An) 90-100lvl Impy (Podziemne Rozpadliny p4, p5, Jaskinia Lurmurk p4 , Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Gra Romtyn p5, Chodnik Mriding p6) Niedwiedzioaki, Wochacze (Firnowa Grota, Lodowa Wyrwa) Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti) Szkielety, Hieny (Dolina Pustynnych Krgw, Sucha Dolina, Paskowy Arpan) Piraci (Korsarska Grota, Ukryta Grota Morskich Diabw) Centaury (Okolice Mythar) 100-107lvl Piraci (Korsarska Grota, Ukryta Grota Morskich Diabw) Niedwiedzioaki, Wochacze (Firnowa Grota, Lodowa Wyrwa) Trujce i Lodowe Mykonidy, Lodowe i Purpurowe Wochacze (Firnowa Grota, niena Grota) Hydry, Barimnogi, Zurlorogi (Smocze Gry, Smocza Jaskinia) Sypkie stworki (Piachy Zniewolonych) 107-116lvl Mumie, Skarabeusze, Antyczni Wojownicy, Diny (Ciche Rumowiska, Dolina Suchych ez, Oaza Siedm Wichrw) Ognie, Ary (Kunia Worundriela p.7 sala 123) Kozice, Grale (Wyjcy Wwz, Babi Wzgrek) Nimfy, Golemy (Krysztaowa Sala Smutku) Skorpiony (Magradit) 116-120lvl Mumie (Ciche Rumowiska, Oaza Siedmiu Wichrw) Skorpiony (Magradit) Czerwoni Orkowie (Orcza Wyyna, Osada Czerwonych Orkw) Kraby (Rem) Arcymnisi(Piekielne Czelucie) 120-130lvl Szkielety (Wyspa Wrakw) Ognie, ary, Golemy(Kunia Worundriela p.7 sala 3) Molochy (Grota Heretykw) Skorpiony , Ifryty (Magradit) Czerwoni Orkowie (Osada Czerwonych Orkw) 130-140lvl Berserkerzy (Zaginiona Dolina, Opuszczona Twierdza, Szuwarowe Trzsawisko, Grobowiec Przodkw, Czarcie Oparzeliska) Golemy (Kunia Worundriela p.7 sala 4) Szkielety (Wyspa Wrakw) 140-150lvl Golemy (Caneum) Praorkowie (Nawiedzone Kazamaty) Duchy (Ruiny Tass Zhil) Berserkerzy (Zaginiona Dolina, Opuszczona Twierdza, Szuwarowe Trzsawisko, Grobowiec Przodkw, Czarcie Oparzeliska) Ze Gobliny (Lokum Goblinw, Lokum Zych Goblinw) Czarownice i Duchy (Tristam, Sabatowe Gry , Upiorna Droga) Waki, Krwiopijne Roliny(Jezioro Waek, Pachncy Gszcz) 150-160lvl Rogogowi (Wyspa Ingotia) Ze Gobliny (Lokum Goblinw, Lokum Zych Goblinw) Duchy (Ruiny Tass Zhil) Ogry (Tunel pod ska, Ogrza kawerna) Waki, Krwiopijne Roliny(Jezioro Waek, Pachncy Gszcz) 160-170lvl Rogogowi (Wyspa Ingotia) Furbole (Zapomniany Las) Duchy Pradawnych Orkw, Pradawni Orkowie (Nawiedzone Komnaty) Driady (Gvar Hamryd, Rozlewisko Kai) 170-180lvl Duchy Pradawnych Orkw, Pradawni Orkowie (Nawiedzone Komnaty) Gwardzici (Komnata Czarnej Pery) Furbole (Zapomniany Las) 180-190lvl Myszwiry (Kanay Nithal, Szlamowe Kanay) Draki (Przysiek Valmirw, Szczerba Samobjcw) Patrycjusze (Krypty Bezsennych) 190-205lvl Sekta (Przedsionek Kultu, Sala Rozdzierania itd.) 205-215lvl Pajki (Rozlega Rwnina, Pajczy Las, Arachnitopia) Maddoki, Krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzce Kaskady, Mglisty Las, Zota Dbrowa) 215-225lvl Maddoki, Krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzce Kaskady, Mglisty Las, Zota Dbrowa) 225-230lvl Nokturni (Oztolt Tzacua) Maddoki, Krokodyle (Skryty Azyl, Zawodzce Kaskady, Mglisty Las, Zota Dbrowa) 230-240lvl Nokturni, Bolity, Jeozwierze, Kapani(Niecka Xiuh Atl, Dolina Chmur) 240-265 Dzikusy, Mahopteki, (Mictlan p.1-p.8, Altepetl Mahoptekan) by Pawez
No comments:
Post a Comment